Tuesday, September 8, 2009

Yes, I can! I Want Michelle's Arms! ミシェルの腕

(Photo: Ron Edmonds/Associates press)

Yes, I admit it. I want her arms. (Well, I've got her watch though... :)- Several months ago I was so eager to make my arms look like Michelle's and I was lifting weights every day. One day I woke up and could not move my arms. They were numb and I could not feel anything. I panicked and went to see one of the best orthopedic doctors whom my husband had happened to know. Luckily there was nothing wrong with may arms... just "tired." Then I stopped lifting weights completely.
Now it is time to try again. I do not care how many days it will take, but I will get her arms! Yes, I can! Yes, I can! I will show them to you, Michelle!

ミシェルオバマのなんとも逞しく美しい腕は、世界中で話題になりました。だって、すごいんだもの、本当に、、、。(写真を見てください!あ、この腕時計は持ってるから、次は腕だ!)実は私は、数カ月前に、ミシェルの腕に感動し、このプヨプヨの二の腕をどうにかしようと、決意したのでした。「よし。ミシェルの腕を造り上げてみせる。」ジムでウエイト運動を始めてしばらくたったある朝。起きてみると腕が動かないのです。感覚もなくて、タコみたい。慌てて旦那の知り合いの「マンハッタンで指折りの整形外科」に会いに行きました。あいにく結果は異常無しでただの疲れ(つまり運動のしすぎ)ということで、それっきり腕の運動を止めてしまった私。でも、昨日からまたファイトが湧いてきた!
絶対にミシェルの腕になってやるぞ。できる!できる!きっとやってみせる〜!

No comments:

Post a Comment

Copyright©Rima Fujita 2009 All rights reserved.