Sunday, February 12, 2012

"Save the Himalayas" have been shipped! 絵本を贈りました!


I am so happy to announce that my new book, "Save the Himalayas" have been shipped to the main office of The Dalai Lama in New Delhi, India! Upon the arrival the books will be distributed to 77 Tibetan refugee schools in India, Nepal and Bhutan. "Save the Himalayas" is a children's book that is written in English, Japanese and Tibetan. It is about protecting the environment.
The photo shows my 3 other books at a library of the Tibetan refugee school in Leh, Ladakh. The books were getting so torn because the children read them over and over, they said. I was so happy that I burst into tears.
My publisher, Sanctuary Publishing, helped us so much in the process of shipping. Again I thank all of you who have helped this project! Thank you!

絵本「不思議な冒険」を、インドはニューデリーにある
ダライ・ラマ法王の事務所ヘッドクオーターに贈りました!
届いた絵本は、先方がインド、ネパール、ブータンにある
77校のチベット難民学校へ配布してくださる予定です。
上の写真は、前回訪問したインドはヒマラヤのラダックに
あるチベタン学校の本棚にあった私の3冊の絵本。
ボロボロになるまで皆が愛読してくれていると知って、
感激で号泣した私でした、、。

今回、絵本を送る上で、出版社のサンクチュアリ出版の
皆さんから沢山のご協力をいただきました。
このプロジェクトを応援してくださった皆さんへも、あらためて
感謝しております!どうもありがとうございました!

No comments:

Post a Comment

Copyright©Rima Fujita 2009 All rights reserved.