Friday, May 7, 2010

Gala at Cipriani チプリアーニでのガラパーティ

Again, it was the annual fundraise gala for a private girls' school in Manhattan last night! The party was held at a fancy legend, Cipriani at the 42nd Street. 毎年恒例の、あるマンハッタンの私立お嬢様学校のためのガラパーティが、かのチプリアーニで行われました。

As every year I donated my print. This year was my personal piece that I had kept called, "Good Night" and I thought that it would be so suitable for the young children's rooms...because it is about peace and love. 毎年、私もファンドレイズのために作品を寄付しているのですが、今年は自分用に大事にとっておいた「おやすみなさい」という版画をプレゼントしました。


The flower arrangement on the table was so lovely! Hydrangeas, peonies, roses... all my favorites! テーブルのお花も見事でした。紫陽花、ピオニー、バラ、、私のお気に入りばかり!


Followed by a tasty beets salad this fish dish arrived. The waiter politely served the fish, potatoes and the asparagus... am I the only one who sees a "face" that is giving me a wink and its tongue sticking out at me??? I was cracking up while a loud live auction was going on. Hope we raised a lot for the school! テイスティーなビーツサラダの後に登場したのは、このメインコース。ウエイターが丁寧に、ポテト、アスパラガス、お魚、、をサーブしてくれました。ウインクしながら下を「べ〜っ」と出している顔に見えるのは私だけ?ライブオークションが騒がしく続く中、つい1人で吹き出していた私でした、、、。学校のために沢山の資金が集まったことを祈っています。

No comments:

Post a Comment

Copyright©Rima Fujita 2009 All rights reserved.