Monday, May 3, 2010

Lovely Sunday Night ラブリーな日曜日の夜

This is definitely how I like to spend a Sunday night...having been fed this incredible meal at my favorite friend's house! My husband and I went to C & K's loft in NoHo for dinner. C is a professional chef and has a company called RASA. She often treats us with her amazing creation of raw food. We brought a bottle of Champagne that we were saving for a special occasion. The first course was Tuna Tartar with Papaya ginger sauce.

日曜日の夜は、親友の家で美味しい手作り料理をいただくのが最高です、、、!ノーホーのロフトでヨガやピラティスを教えているプロのシェフの友人夫婦宅でディナーをいただきました。旦那さんは、大事にとっておいたシャンパンを持って行きました。ファーストコースは、ツナのタルタルとパパイヤとジンジャーのソース。

The Chef did not know that I was allergic to mussels so she prepared some shrimps for me. Some Asian vegetables cooked in coconut sauce with quinoa was so delicious. ムール貝が食べれないことを知らなかった友人シェフは急遽、私のためにエビのグリルを用意してくれました!

C and K ate all the mussels so quickly! They looked so good... how sad that I am allergic to mussels... I must have eaten too many mussels in my past life...
友人夫婦は私の分のムール貝をあっという間に平らげました。美味しそうだったなあ、、、。
きっと前世で私はムール貝を食べ過ぎたのでしょう、、、。

No comments:

Post a Comment

Copyright©Rima Fujita 2009 All rights reserved.