Sunday, October 23, 2011

Gallery Talk ギャラリートーク


Hundreds came to my gallery talk yesterday, and I thank you all for coming! I could not help tearing up as I talked about the tragic earthquake back in March in Japan.., but I saw some people tearing up, too. Japan is still in pain, but we are strong people. We will break through!
My exhibition will end on October 25 at 4:30pm - hope to see you there!
Then, on October 29 there will be a book launch for my new book, Save the Himalaya, at Roppongi Nouen restaurant. Please join us to celebrate this wonderful book!

きのうのギャラリートークにも沢山の方々がいらしてくださいました。ありがとうございました!震災の話の時は胸がつまって、上手くお話しできませんでしたが、きっと皆さんも同じ想いだと思い、日本を思う同じ気持ちがひとつになった感じがしました。新宿伊勢丹での個展はあと2日。火曜日は最終日なので午後4時半終了です。私は午後2時から4時まで会場にいますので、是非お声をかけて下さいネ。

そして次は、絵本出版記念パーティです!10月29日午後5時から、六本木農園にて。お申込み受付中です。是非、ご参加下さい!
http://www.rimafujita.com/bfc/ja/project2011/event.html

No comments:

Post a Comment

Copyright©Rima Fujita 2009 All rights reserved.