Sunday, November 18, 2012

Cobalt Blue Ocean コバルトブルーの海


The most beautiful cobalt blue ocean and the intense sun shine welcomed me in socal after my one-month stay in Tokyo. My husband was so happy to see me, but my pug, Chai did not care less. He ignored me so I gave him a big fat sausage. He ate it all and still ignored me. I guess that it will take a few days that Chai will forgive me for leaving him for so long ;p

一ヶ月の東京滞在後、美しい南カリフォルニアに戻ると
コバルトブルーの海と強烈な太陽の光が私を迎えてくれました。
旦那さんはお祭り騒ぎで私の帰りを喜んでくれましたが、
愛犬チャイは知らんぷり。長い間留守したからすねている
んです。ご機嫌とるためにソーセージのトリートを与えて
みたけれど、食べた後も知らんぷり。許してくれるまで
2、3日はかかりそう。笑

No comments:

Post a Comment

Copyright©Rima Fujita 2009 All rights reserved.