Friday, November 9, 2012

My Gallery Talk ギャラリートーク



My solo-exhibition, Kirana, has ended the other day. So many people came to see my new works, and I thank you all for coming! More than a few hundreds came to my signing & gallery talk, and I hope you enjoyed my talk on my art.
Next year I will be welcoming my 20th anniversary exhibition  at Isetan Art Gallery, and I will be also having exhibition events in San Francisco and New York.

I look forward to hearing your feedback on my new works this year! Thank you again for coming!

先日、新宿伊勢丹での個展が終了しました。雨の中、大勢の方々がいらしてくださいました。短い一週間でしたが、沢山の方々に新作を見ていただくことができ嬉しかったです。どうもありがとうございました!ギャラリートークにも沢山が来てくださり嬉しかったです。

来年は伊勢丹では20周年を迎えることになります。東京、サンフランシスコ、ニューヨークでの個展とグループ展が予定されています。どうぞ楽しみにしていてくださいね。

また、新作のご感想など是非お聞かせ下さい。今年は普段発表しないタイプの画風の作品も展示しましたので、皆さんのご意見など聞きたいです。楽しみにしています!

No comments:

Post a Comment

Copyright©Rima Fujita 2009 All rights reserved.