Wednesday, June 16, 2010

Near and Far 近くと遠く

You know who it is. That's right, it is Grover from the Sesame Street! I have always loved him. He is so gentle, sweet and funny. A friend has sent me this link (below) to describe the "distance" between New York and San Diego. Well, it makes sense! Thank you, Grover. The distance is not that bad, after all!

この愛くるしいお顔は、そう、セサミストリートでおなじみのグローバー。私は昔からグローバーが好きでした。優しくて面白いんです。先日、ある友人が、上のリンクを送ってくれました。何回見ても笑いが止まりません、、、!「距離」というものも、そう悪いものじゃないですネ。サンディエゴとニューヨークもそう遠くないか、、、。笑

No comments:

Post a Comment

Copyright©Rima Fujita 2009 All rights reserved.