Sunday, October 24, 2010

Julian ジュリアン

We drove up in the mountains to visit a small town called, Julian. It's about one hour ride from San Diego, but the temperature difference was drastic. It was freezing up there! This charming old town is known for apples and apple pies. The main street is filled with apple pie shops and cute gift shops. My husband tried this apple pie with chedder cheese on top. Ugh.


サンディエゴから車で一時間程の小さな街ジュリアンに行って来ました。山の上なので寒いこと!かなり着込んで行ったのに寒い寒い!ここはリンゴとアップルパイで有名です。私の旦那さん、アップルパイの上にチェダーチーズがドロッとかかったのに挑戦!うう〜!笑


Warm apple cider was so soothing on a cold day. I kept forgetting that I was in California... it was more like being in upstate New York...! California is truly something...

寒い日に飲むアップルサイダーでホッとしました。カリフォルニアにいるんだということを忘れてしまった私。まるでここはニューヨークのアップステイト(北の郊外)のようです。カリフォルニアってほんと凄いところだ、、、。

No comments:

Post a Comment

Copyright©Rima Fujita 2009 All rights reserved.