Friday, July 17, 2009

Aamir khan! ボリウッド大スターアミールカーン!


きのうは彼の新作(と言っても去年の映画)「ガジー二」を見て大感動しました!カンフーがボリウッドに出会った!という、カンフーファンの私にとっては何とも嬉しい作品。でも、さすが、ボリウッドを代表するアミールの映画だけあって、かなり良くできていました。記憶を失ってしまったビジネスタイクーンが、苦労をしながら婚約者の敵をうつというストーリー。完璧主義者でもあるアミールは、鍛え抜いたボディを大披露。6パック(お腹の筋肉)どころか8パックには呆然とした私でした。あ〜やっぱり彼は私の永遠のアイドルです。きゃ〜!

I watched "Ghajini" last night, one of the latest films by Aamir Khan, the biggest Bollywood star. Needless to say, he is my favorite movie star - he is amazing! This film was perfect for me: it's like, Bollywood meets Kung-fu! Aamir is known as a perfectionist and he shows his very well-trained 8 packs in this film. It's a must-see film. Enjoy!

No comments:

Post a Comment

Copyright©Rima Fujita 2009 All rights reserved.