Tuesday, November 30, 2010

Is it big enough? 十分大きい?


I had never seen this charming car before! What a fantastic design, and how cute is this?!?
This old BMW was parked in front of our building. I thought that I had a small car (mini cooper), but this is small... and look at this gorgeous red. Red cars tend to be flashy sometimes, but this one is just perfect. Then what killed me was the exquisite Japanese lacquer storage box. I wanted to meet the owner, but he/she never showed up. What an amazing taste. Impressive, indeed.


生まれて初めて見ましたよ、この車!素晴らしいデザインに、なんてキュートなんでしょう!この古いBMWは我が家の前にとまっていました。私の車は小さい(ミニクーパー)と思っていたけれど、これを見ると急に大きく感じます。そしてこのゴージャスな赤!赤い車は、なんとなくミーハーっぽくなりやすいけれど、この赤は完璧ですね。でも何よりも私をうならせたのは、この後ろについている日本の漆でできたストレージボックスです。コイの模様が赤にマッチ。この車のオーナーに会いたいくらいでしたが、彼/彼女は現れませんでした。すごいテイストです。ほんと感心しました!

No comments:

Post a Comment

Copyright©Rima Fujita 2009 All rights reserved.