Friday, November 5, 2010

My solo exhibition in Tokyo

My 17th-year-solo exhibition at Isetan Art Gallery began on the national holiday in Tokyo. So many friends and collectors came to the opening, and we had so much fun! My parents were there as my biggest supporters! I was told by many that my new body of work definitely show how I have been inspired by the beauty of the Southern California. The exhibition ends on November 9, and Nov. 6 and 7 are book signing and I will give a gallery talk as well. Looking forward to seeing you there!

藤田 理麻 新作絵画展 ~私のお気に入り~ : 新宿店 : 伊勢丹 店舗情報

今年で17年目になる個展が新宿伊勢丹アートギャラリーにて、文化の日に始まりました。オープニングには多くのお友達やコレクターの皆さんが来てくださりました。第一の応援者である両親も!今年の作品には南カリフォルニアの美しさから、いかに私がインスピレーションを受けているかがよく分かる、、というご意見を沢山いただきました。個展は11月9日まで。6日と7日にはサイン会とトークもします。会場でお会いできますように、、、!

No comments:

Post a Comment

Copyright©Rima Fujita 2009 All rights reserved.