Wednesday, November 9, 2011

Chai being blue... ブルーなチャイ?


My pug dog, Chai Tandoori is almost three years old. He seems blue lately as I have been away from home traveling a lot. He is more attached to my husband, so it should not matter so much whether I am home or not, but is it my imagination that he seems blue when I take out my suitcases? I am off to New York soon, then to LA afterwards. I shall stay home in December. Chai, please be a good boy until then, OK?

もうすぐ3歳になる私のパグ、チャイ・タンドーリ。最近私の留守が多いせいか、
そっけない表情。そもそも私より、旦那さんの方になついているので、私が
家にいてもいなくても、それほど変わりは無いのかも知れませんが、
スーツケースを出して来るとちょっと寂しそうに見えるのは、私の勝手な
エゴでしょうか?笑  もうすぐニューヨーク、そしてその後は、またすぐ
ロスアンジェルス、、と今年は本当に忙しい。でも12月はどこへも
行かずにお家にいるようにするから、チャイよ、どうかお利口さんにして
待っていてね。

No comments:

Post a Comment

Copyright©Rima Fujita 2009 All rights reserved.