Saturday, November 26, 2011

Thanksgiving at the Laguna Beach


Thanksgiving Day is to give thanks to what you have in life. It has become a holiday to get together with families and friends... and lots of eating and shopping! I spent some time with my husband's family at the Laguna Montage. The X'mas tree at the hotel was lovely, yet, it was such "SoCal style" that it did not look like a typical Christmas tree to me ;p

サンクスギビングデー。今年も感謝祭がやって来ました。
かつてヨーロッパからアメリカへやって来た移民たちに
七面鳥やスイートポテトをわけてくれたアメリカンインディアン
たちへ感謝の気持ちを表すという意味をもつこの祭日ですが、
今ではたらふく食べる日とバーゲンセールの日となって
しまっています。笑 私はラグナビーチで旦那さんの家族と
一日を過ごしました。ホテルモンタージュにも、もうクリスマス
ツリーが。でもいかにも南カリフォルニアという感じで、
あまりクリスマスって感じでもないですよね?!笑

No comments:

Post a Comment

Copyright©Rima Fujita 2009 All rights reserved.