Thursday, November 17, 2011

My book launch in New York! NYでの出版パーティ


So many fabulous New Yorker friends came to my book launch at the Rubin Museum of Art last night despite the awful rain. My god, do I love New York! I was so happy to have Richard (Gere) who has written a foreword for my book, "Save the Himalayas" come, too. My books were all sold out at the book launch, but now it is available online (such as Amazon) worldwide, so check it out! What a super wonderful night it was. I cannot thank you enough, my dear New Yorkers :)



昨夜のルービン美術館での出版記念パーティは、あいにくの大雨でしたが、沢山の方々がいらしてくださいました!そう、序文を寄せてくれたリチャード(ギア)も駆けつけてくれました。絵本も売り切れてしまいました。あ、でも今日からワールドワイドでオンライン購入可能になりましたので、海外にお住まいの皆さんも、アマゾンなどで見てみて下さいね!本当に最高の一夜となりました。昨夜来て下さった皆さん、本当にありがとうございました!

No comments:

Post a Comment

Copyright©Rima Fujita 2009 All rights reserved.