Wednesday, December 14, 2011

Funny T-shirt! 笑えるTシャツ!

This T-shirt says, "Hemorrhoid." I wonder if this poor boy knows what it means... (I feel bad!) When this photo was sent to me I could not stop laughing, but then I realized we, Japanese, always wear T-shirts with wrong English. So who are we to laugh at this innocent boy? I'm trying to have sympathy here... (but still cannot stop laughing. Help!)

この気の毒な写真がまわって来た時、つい笑ってしまった私です。
この少年は一体意味を知っていて着てるのかな?(まさか、、ネ?)
でもよく考えてみたら、変な英語のTシャツを着たり、変な英語が
書かれた製品を使っているのは日本ではあたり前のこと。だから
笑える立場じゃないですネ、、。でもやっぱりおかしい!

No comments:

Post a Comment

Copyright©Rima Fujita 2009 All rights reserved.