Sunday, December 4, 2011

Relaxed Weekend... のんびり日曜日


Chai, my pug and I spent some quality weekend together while my husband was away. We went to the Balboa Park and played hide-and-seek at home. I gave him a big bone as a treat - that's right, I was trying to win his love since Chai's favorite is always my husband... ;( He was a bit more affectionate towards me, but I knew that it wouldn't last as soon as my husband comes home...

今週末は久々に我が家でのんびりしました。旦那さんが出張で留守だったので、私とチャイは
バルボアパークまでお散歩に行ったり、お家でチャイが大好きな隠れんぼをして遊んだり。
そして特別に巨大な骨もプレゼント!チャイにとって神様のような私の旦那さんがいない
間に、チャイを甘やかした私でした。でも、旦那さんが帰宅したら、またすぐチャイは私のことなんかどうでも良くなっちゃうのだけどネ。苦笑

No comments:

Post a Comment

Copyright©Rima Fujita 2009 All rights reserved.