Monday, December 12, 2011

Parties and parties...


As 2011 is ending soon we have been going to the holiday parties every night, and I am exhausted. Last night we were invited to a museum party in La Jolla by the museum director. The table decoration was absolutely delightful with hundreds of baked angel cookies. Before noticing the sign, "Please Don't Touch," I had grabbed one cookie and ate it. It was delicious, and realized that they had baked really tasty cookies even they were for the display! I am wishing you a happy holiday season!

南カリフォルニアのホリデーシーズンのイメージは、ヤシの木に
イルミネーションがキラキラと輝く感じです。今年もあとわずか。
毎晩のようにパーティが行われ、ちょっと疲れ気味の私です。笑
昨夜は高級住宅地ラホーヤにある美術館の館長さんからご招待を受け、
ファンシーなホリデーパーティにお邪魔して来ました。テーブル
のデコレーション、すべてクッキーでできた天使!何百とずらり
素晴らしかったです。「触らないで下さい」という表示を見る前
に、手前にあったジンジャークッキーを食べてしまった私、、。
それの美味しかったこと、、、笑。ディスプレイとはいえ、ちゃんと
美味しく焼いてるんだな~と感心しました。はっはは~!
皆さんも、ハッピーホリデー!

No comments:

Post a Comment

Copyright©Rima Fujita 2009 All rights reserved.