Monday, December 13, 2010

Fun & lazy Sunday night 楽しくレイジーな日曜日の夜


We got together with 4 friends on Sunday night, and we dined at the Burger Lounge in Hillcrest. Since my husband and I had been attending many holiday parties we have not had enough greens, so I ordered a salad. OMG, that was big. My turkey burger was very tasty and juicy.., but a bit salty.

日曜日の夜、友人4人とヒルクレストにあるバーガーラウンジで食事をしました。ここのところずっとホリデーパーティが続き、野菜欠乏していた私たち。サラダを頼んだらこんなに巨大だった。私のターキーバーガーはジューシーで美味しかったけど、ちょっと塩辛かったな。



My husband who came to dinner right after the intense bikram yoga class ordered large fries and onion rings. Oh, and a beer. How healthy is that??? lol

インテンスなビクラムヨガのクラスからレストランへ駆けつけた私の旦那さんは、早速、大きなフレンチフライにオニオンリングを注文。ああ、そしてビールも。まあ、なんて健康な、、笑。


After the big burgers we had to finish our Sunday meal with some tarty yogurt. We treated ourselves at the popular Pinkberry. As a chocolate lover I had chocolate yogurts with coconut flakes, almonds and chocolate crispies as toppings. Good & easy food with a great and fun company... it was a perfect lazy Sunday night.

大きなバーガーの後のしめは、やっぱり酸っぱいヨーグルトです。人気の店「ピンクベリー」でたっぷりデザート。チョコレート狂の私は、チョコレートヨーグルトにココナッツ、アーモンド、チョコクリスピーをトッピング。楽しい友人たちと美味しいディナー。パーフェクトなレイジーな日曜日の夜でした。

No comments:

Post a Comment

Copyright©Rima Fujita 2009 All rights reserved.