Sunday, March 13, 2011

My apology お詫びです

I'd like to apologize on my blog yesterday that I wrote about karma. It was not appropriate, and I deeply feel bad about it. I have been extremely upset about the tragedy in Japan, and have been sick from the emotional exhaustion. I did not understand why bad things happen to good and innocent people, and I was simply trying to find an answer to make me feel better. It was insensitive, and again I apologize for it. (I've eliminated the blog from yesterday.)

きのうのブログでカルマのことを書きましたことについて、心からお詫び申し上げます。書くべきではありませんでした。とても申し訳なく思っており反省しております。この日本の悲劇のことにショックを受け、深い悲しみを感じ、ここ3日間体調を崩して寝込んでいます。なぜこんな悲惨なことが罪の無い良い人々に起こるのかが分からず、苦しい心を納得させるために、なにかしらの「答え」を探していた私です。でも、あのようなことを書くべきではありませんでした。
先日のブログを読んで気分を害してしまった皆さんにお詫び申し上げます。ブログは削除しました。

No comments:

Post a Comment

Copyright©Rima Fujita 2009 All rights reserved.