Thursday, January 20, 2011

Highway 1 Journey ~ the end~


Back to the highway 1. So our trip on the west coast was ending as we entered the LA county. All of a sudden, there were more cars, buildings and 10-lane-freeways. We were in a big city!

ハイウエイ1に戻りました。ロスアンジェルスカウンティーに入ったら、私たちの西海岸の旅は終わり。急に車も増えて、ビルが立ち並び、10レインもあるフリーウエイの登場。巨大な都市です!



We stopped at the famous ashram of the Self-Realization Fellowship of Paramahansa Yogananda. They had a beautiful garden there. We had been to the one in Encinitas, but never been to the one near LA. There were beautiful swans in the pond, and watching them in silence was just soothing... a perfect ending of the amazing trip of 10 days.



途中でパラマハンサ・ヨガナンダの有名なアシュラムに寄ってみました。エンシニタスにあるアシュラムには行きましたが、ヘッドクオーターであるこのLAの本部に行くのは初めて。美しいお庭があり、そこの泉には二羽の白鳥が泳いでいました。静けさの中、白鳥をみつめていると、この10日間にわたるコーストラインの旅の終わりにぴったりでした。

No comments:

Post a Comment

Copyright©Rima Fujita 2009 All rights reserved.