Monday, May 23, 2011

New York ~ Nolita2~ NY〜ノリータ2〜


I've been going back to NoLita again and again because it is my favorite area in New York. I lived in NoLita for four years, and I truly enjoyed it. Jamin Puech is one of my favorite bag designers, and I love his big shop. He used to have a small one near my apartment.

またノリータに来てしまいました。何度も何度も!だってこのエリアがNYで一番好きなんです。ノリータには4年程住み、最高に楽しかったです。ジャマン・ピュエッシュは私が一番好きなバッグデザイナーですが、彼のこの新しいお店はステキ。以前は小さなショップが我が家の近くにあったものです。



I want all his bags! It's hard to choose! 彼のバッグ、全部ほしい!選ぶのがたいへん、、。




This Cupcake shop is new to me. I cannot remember what was here before... the shop looks so pretty, so I went in to check it out. As its name it was all about the cupcakes. I hate cupcakes so I just left!

このカップケークのお店は新しい。以前ここに何があったのか思い出せません、、。なんとも可愛いお店なので、つい入ってみると、中はカップケークだらけ。カップケークが嫌いな私はすぐに出てしまいました。

Then I headed towards Hampton Chutney - my favorite lunch stop. I used to have dosa or utapam here every week. They also make very tasty cardamon coffee which I enjoyed today. Oh, it is soooo good to be back in NoLita!

そして私が向かったのは、ハンムトンチャトニー。私が大好きなランチスポット。ここでドサやウタパムを毎週のように食べたものです。そしてここのカルダモンコーヒーは美味しいですよ。
今日はそれを飲みました。あ〜ノリータに戻って来て嬉しい!

No comments:

Post a Comment

Copyright©Rima Fujita 2009 All rights reserved.