Thursday, May 19, 2011

New York ~ NoLita~ ニューヨーク、ノリータ


It was raining so heavily in New York, but it did not stop me from going downtown. I lived in SoHo for 15 years, then in NoLita for 4 years, so I could not wait to go there. I hopped in the subway and got off at Bleeker Street. It was so nice to be in NoLita visiting all my favorite places and say hello. There were some new stores and restaurants. Soooo good to be home!!!

ニューヨークは豪雨でしたが、ダウンタウンへとすぐに向かいました。ソーホーに15年、ノリータに4年住んだ私はやっぱりここが良い。地下鉄に乗ってブリーカーストリートで降りました。ノリータの大好きなショップやレストランに行って挨拶をするのが楽しかったです。沢山新しいお店もできていました。う〜ん、やっぱり戻って来たって感じで幸せ!



And of course I stopped at Balthazar, one of my favorite, favorite restaurants in downtown. When they first opened this legendary place I was invited to to the opening. It was such a scene... everyone was there! I saw every single super model, famous designers, movie stars and oh my god, everyone was there. Many years have passed, but it is still a very special place! *To be continued...*

そして、もちろんバルタザールにも行きましたよ。ダウンタウンで私のフェバレート。かつて、この伝説的なレストランのオープニングナイトに招待されて行った私でした。もうそれはそれは凄い顔ぶれでした!当時のスーパーモデルはみんないた。有名デザイナーたち、映画スターたちもワンサカ。あんなに一度にレセブを見たのは初めてでした。あれからもう長年の月日が経った今でも、とってもステキなブラッセリーです!*続く、、*

No comments:

Post a Comment

Copyright©Rima Fujita 2009 All rights reserved.