Tuesday, May 10, 2011

Koshi came to my exhibition in Bevelry Hills 稲葉君もビバリーヒルズでの個展に


More photos from my opening have arrived. These were taken by my lovely friend, Teresa Heath. Those ladies whom I was talking to were about to go to Tibet, and they were so excited. They asked me how I enjoyed Tibet, and when I told them that I had never beet to Tibet they were so surprised. Actually I don't know if I ever will go to Tibet in this life time... I do want to go, of course, but at the same time I am so scared to see the Tibetans' lives under the severe Chinese occupation.



ビバリーヒルズでの個展オープニングの写真がまた届きました。これらは友人の写真家のテレサ・ヒースが撮ってくれたもの。この上の写真で私がお話をしている奥様たちは、近々チベットへ行くのだと目をキラキラと輝かせて私に言うのです。「あなたはチベット楽しんだ?」と聞かれた私が、チベットにはまだ行っていないと答えると、かなりビックリしておられました。実は、私はチベットに生涯行けるかどうかは分かりません、、。もちろん行きたい気持ちは一杯ですが、支配下できつい生活をしているチベット人を見たくない気持ちも強いからです、、。



There were so many people whom I did not have a chance to talk to...  



オープニングではお話するチャンスが無かった方々がいっぱい、、、。



The galley says that many people are visiting my exhibition every day, and are enjoying my art. Some friends of mine who did not make it to the opening have been checking out my show including a friend from Scotland and my long-time friend, Koshi Inaba who is one of the top rock stars in Japan happened to be in LA, and went to my exhibition... and purchased a piece of the snow leopard babies. Not only he is one of the biggest collectors of my work he's been a strong supporter of my work and a dear friend. Other clients purchased a tiger piece and others... people love animals, and especially those animals I've drawn are endangered animals of the Himalayas. May those animals live long and be happy!



ギャラリーには毎日多くの人々が絵を見に来てくださっています。オープニングに来れなかった友人たちも色んなところから駆けつけてくれていて、先日は、スコットランドの友人や、LAにいた稲葉浩志君が来てくれて、しかも雪豹の赤ちゃんの作品を購入してくれました。彼は私の作品の最大なコレクターの一人だけでなく、長年の応援者で、親友でもあります。他のアメリカ人のクライアントの方々は、虎の作品などを購入して下さいました。人間の多くは動物が好きですよね。特にヒマラヤの絶滅の危機に瀕している動物たち、、。これらの生き物が、長く長く幸せに暮らせますように、、!

No comments:

Post a Comment

Copyright©Rima Fujita 2009 All rights reserved.