Friday, August 26, 2011

Miracle in Sedona セドナの奇跡


I promised my blog readers earlier to share my fascinating experience in Sedona. It was so powerful that I needed some time to process it. So this is what happened: One day my husband and I went on a "spiritual tour" with this wonderful guide, Linda. We hired her because I wanted to learn about the vortexes, and she was an expert.

Linda was a woman of an amazing positive, soothing and warm energy, and we liked her right away. While driving to the vortexes she told us that she had already felt our energies and seen our aura colors in her visions on the way to the hotel to pick us up. I was being skeptical, but her description of my husband was pretty accurate, and he was very much impressed by her ability. However, I was not looking for a psychic or someone who would tell me about my future. I was just really interested in learning about the vortexes.

Linda took us to a few vortexes. At each vortex spot she made us pick a rock, sit on it and meditate. At the second vortex, a vortex called, Katchina Woman, three of us were sitting on a stone bench together, and meditating. It was quiet, peaceful and I was not feeling any particular emotions or thoughts at all. It was just lovely. My left arm and left leg began tingling. (Left is feminine energy.)

All of a sudden, Linda got up, stood behind me and put her left hand on by back (around the fourth chakra), and start singing. Needless to say that I was surprised! Feeling a bit awkward, and didn't quite know what to do, so I did not move. The next thing I knew - tears began to roll down. One drop, two drops, three, four... then, I was crying loud like a baby!

I really didn't know what had happened. I was not sad at all. I still don't know why I started crying. "These things happen here, " Linda said to me with a kind smile. Apparently my heart opened. I'm certain that Linda's warmth triggered it. The funny thing is that I did not go to Sedona looking for such a powerful experience. Yet it happened to me. So what can I say? I must say that Sedona brings miracles to people!

以前にセドナで体験した不思議なことをお話すると読者の皆さんにお約束しましたね。パワフルな体験だったのでプロセスするのに時間がかかってしまいました。実はこんなことがあったのです:私と旦那さんは、リンダというガイドさんと共に「スピリチュアルツアー」に参加しました。ヴォルテックスのことを学びたかったので、エキスパートであるリンダさんにお願いしたのです。

リンダさんはポジティブで優しくて一緒にいると癒されるようなエナジーのステキな女性で、私も旦那さんもすぐにリンダさんが好きになりました。ヴォルテックスに向かって運転中、リンダさんは、ホテルに私たちをピックアップしに来る途中で、私と旦那さんのエナジーを感じ、ビジョンも見えたと言うのです。私は疑っていましたが、彼女が旦那さんをディスクライブするのを聞いているとびったりなので、驚きました。旦那さんもリンダさんの才能にすっかり感心していました。でも私は、サイキックや将来を語ってくれる人を探していたわけではないのです。本当にヴォルテックスのことを学びたかっただけなんですよ。

リンダさんは、いくつかのヴォルテックスに私たち2人を連れて行ってくれました。ヴォルテックスでは、「好きな岩を選んでそこに座って瞑想しましょう」と言って、3人で瞑想しました。次第に、左の腕と左の脚がしびれて来るのを感じました(左は女性/フェミニンを意味します)。
「カッチーナウーマン」と呼ばれるヴォルテックスの前では、私たちは石のベンチに一緒に座って瞑想しました。瞑想中、私は特にこれといった感情や考えごとはなく、ただ心地よい時間を過ごしていたんです。すると突然、リンダさんが立ち上がって私の後ろに立ち、左手を私の背中にそっと置き(丁度第4のチャクラあたり)歌を歌い出したのです。ビックリして私はどうして良いかわからないまま、そのまま動かずに座っていました。すると、私の目から涙がポロポロと流れ始めたんです。涙がひとつ、二つ、三つ、四つ、、。気付けば私は、赤ん坊のようにワーワー泣いていました!

本当に何が起きたのか分かりませんでした。悲しくもなかったのですから、、。未だになぜ私は泣き出してしまったのか分かりません。でもリンダさんは「こういうことは、ここではよくあるんですよ」と優しく微笑んで言いました。どうやら私のハートが開いたみたいです。リンダさんの温かさが、その引き金をひいてくれたのでしょう。可笑しいのは、私はこのようなパワフルな体験を求めてセドナに行ったのでは無いということ。でも、私の身に起こってしまったわけです。なので、何と言ったら良いのでしょう?やっぱりセドナは奇跡を呼ぶ場所だとしか言いようがありませんネ!






No comments:

Post a Comment

Copyright©Rima Fujita 2009 All rights reserved.